Berdán Anita :A legjobb barátomnak

Egy ember kire számíthatok,
Ez Te vagy drága Barátom.
Köszönöm, hogy mindig meghallgatsz engem,
Köszönöm, hogy Neked kiönthetem a szívem.
Tudom, hogy a bajban is mellettem állsz,
S vigasztalsz ha szívem fáj.
Csak előtted merek sírni,
Mert tudom: könnyem nem neveted ki.
Nem tudom ezt a sok jót hogyan háláljam meg,
De az biztos, hogy én is mindig melletted leszek.
Te is számíthatsz rám, ha sírnod kell,
Vagy ha senki nincs aki átölel.
Nálam megleled a vigaszt, a segítő kezet,
Mely a mélyből is kiránt ha kell.
Remélem ezzel a verssel megérted,
Hogy a legjobb barátom Te vagy nekem.

2 megjegyzés:

Arozika írta...

A tükör, azt mondják, "az örök tisztaságot tükrözi." Nem táplálja a hiúságot, és nem tükrözi a "zavaró ént" sem. A lélek mélységét fejezi ki.

Ruth Benedict

Szép álmokat kívánok,Neked!

tükör írta...

Azt mondják a tükör visszatükröz, mindent, amit „beledobnak”, de van olyan lélekfény, amire nincs benne(m) elég szép, hogy visszaadhassa(m) olyan tisztán, ahogy kapta(m)...Te belém néztél, és a tükrödben, bennem maradt a lelked lenyomata...bár volna szó, a barátságra és szeretetre, mit nem használtak már fel annyiféle lélekérzetre, ha volna ilyen, Neked adnám, Arozika...mert minden elcsépelt mondat csak szürkíti ezt a lélekérzetet...
KÖSZÖNÖM!
Ezt a csodálatos szeretetkapocs-csokrot sosem felejtem el...legszebb érzéseim között őrzöm...

Békés éjszakát, boldog ébredést kívánok...amilyet Te is nekem ajándékoztál...