Osho

Élj örömben....élj a legbensőbb természetedben, tökéletesen elfogadva ami vagy. Ne próbáld mások elképzelései szerint manipulálni magad.
Egyszerűen légy önmagad, a hiteles természeted, és elkerülhetetlenül feltámad benned az öröm. Ha a fát gondozzák, locsolják, óvják, akkor
egy nap természetesen kivirágzik.
Amikor eljön a tavasz, hatalmas virágzás kezdődik. Ugyanez a helyzet az emberrel is. Törődj önmagaddal.
Találd meg a megfelelő termőtalajt a lényednek , a megfelelő éghajlatot, és hatolj egyre mélyebbre és mélyebbre önmagadban.Ne a világot fedezd fel,
hanem saját természetedet. Saját magad felfedezése a legnehezebb dolgok egyike. Hiába ismered önmagad, ha nem mersz kinyílni másoknak.
Sokaknak nyílt titok maradsz, mert félsz. Én is félek.
Valamennyit meg tudok mutatni, de a dolgok nagyobbik része zárva marad
a külvilág felé. Védem magam.

Próbáltam átalakulni mások igénye szerint, de rájöttem, az már nem én vagyok, és soha nem is lehetek. Én - Én vagyok, se több, se kevesebb.
Aki ismer, az megismert, és elfogad olyannak amilyen vagyok - a jó és rossz tulajdonságaimmal együtt. Nem vagyok sem jó, sem rossz, csak én.


Nincsenek megjegyzések: