Biegelbauer Pál:Az adás törvényei


1.
Csak szabad létező adhat.



2.
Minden adás - ajándék.
Tehát ingyenes és viszonzást nem igénylő.
A viszonzás megsemmisíti az adás
lényegét. Cserévé silányítja.




3.
Minden adásban önmagamat adom.
Ha nem "én" vagyok a tárgy,
ha nem "én" vagyok a cselekvés,
üres díszdobozt adtam. Cselekvésem a lét
malomköveinek üresjárata.















4.
Minden adásban létem teljesedik ki.
Minden adás révén szegényebbé válok,
ám a szeretetben gazdagodom.















5.
A folyamatos adás - áradás.
Minden egyes adás a teljesség fényének
villanása,
az áradás - a folyamatos ragyogás.




















6.
Csak a jót lehet adni.
Rosszat - lehetetlenség.
Mert a rossz - hiány, a nincs, a nemlétezés.
És ami hiány, ami nincs, az nem adható.
A rossz - adáshiány.
A rossz - áradáshiány.
A rossz: az adás fényvillanásai közti
sötétség.






7.
Akkor vagyok, amikor áradok.
Az adás aktusai valóságom apró
megnyilvánulásai.
Az adások közti szünetek megvalósulásom
ígéretei,
fényre váró sötétség, áradáscsend.


Nincsenek megjegyzések: